I don’t have much in my life, but take it - it’s yours

▲ Kylan tränger sig in under min hud och jag drar sovsäcken längre upp över min randiga kropp. Gömmer ansiktet i händerna och skrattar som jag inte gjort på veckor. När vi äntligen får komma in i värmen sprider sig glädjen som en vårflod i min kropp.
Blodet pumpas fem gånger så fort igenom mina vener och jag känner mig äntligen hemma.
Jag skriker, sjunger och gråter. Allting med världens finaste bredvid mig. Och jag är lycklig.
▲▲ Dagarna passerar utan att jag hinner reagera. De är alla lika gråa och jag är trött på att
följa era mönster. Går runt som i dvala och flyr till något jag inte kan indentifiera.
Blir kallad älskling av en människa som får mitt hjärta att slå sönder min bröstkorg
och gör saker jag aldrig gjort förut.
Jag antar att jag är tillbaka lite. Så hej.

Kommentarer
Postat av: Tammil

Så söt chey!

2011-03-30 @ 11:41:00
URL: http://virvelvindsflickan.blogspot.com
Postat av: clara

tycker din blogg är alldeles jättebra. och hej!

2011-03-30 @ 18:45:34
Postat av: ronjis

yessssss. din blogg är favo.

2011-03-30 @ 22:13:14
Postat av: belle

HEJ. DU Ä GULLI

2011-04-03 @ 17:57:11
URL: http://www.frankensteinlove.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0