Och där faller ännu ett år sönder till små minnen, alla dagar blir igår [AUGUSTI]

I Augusti åkte jag till Borås och träffade bästa Ronja, och sen åkte jag till Göteborg och träffade Lolloduon.
Vi var på Kulturkalaset och såg Teddybears, såg p3 sommarsession med Markus Krunegård och promenerade runt halva Gbg.
Sen när jag kom hem fick jag plötsligt jätteont i magen. Det gjorde så himla, himla ont. Så ja, ni som klagar på att er mensvärk gör ont kan ju slänga er i väggen, eller något.
Aja. Jag fick iallafall åka ambulans till Växjö Lasarett, och där hade de ingen aning om vad det var med mig egentligen.
Efter många olika undersökningar opererades jag, och då upptäckte de att det var min blindtarm.
När skolan precis hade börjat åkte jag till Stockholm för att gå på Popaganda med världens bästa vän.
Vi såg bl.a. Shout Out Louds, Hästpojken och Hurts.
Augusti var väldigt fint, samtidigt som jag fortfarande kan känna sjukhuslukten i mina bihålor.
Edit:
Jag umgicks mest med Erik i Augusti. Så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

Fin blogg med fina bilder!

2011-01-14 @ 18:49:05
URL: http://invisiblerainbow.blogg.se/
Postat av: andreas

åh popaganda! var så fint

2011-02-03 @ 18:46:46
URL: http://popluggen.blogg.se/
Postat av: järnspöken

jag hade ocks[ problem med blindtarmen, s[ fick [ka till Ryhov sjukhus. J'vlar vad ont det g;r allts[. Men dom hittade inte felet och jag fick sova ;ver , men eftersom det gick ;ver opererade dom inte, men dom trodde det kanske var blindtarmen men var inte s'kra, s[ jag vet inte riktigt var det var.

2011-02-03 @ 19:39:29
URL: http://lallabecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0