Och där faller ännu ett år sönder till små minnen, alla dagar blir igår [JULI]

Juli var en ganska konstig månad.
Var mycket i Stockholm hos min pappa, och jag kommer ihåg att ingen av mina vänner var hemma.
I början av Juli åkte jag till min morbror i Sundsvall och gick på gatufesten.
Tillsammans med min underbara storasyster såg jag bandet jag har lyssnat på sen jag var 10 år, - Kent.
Det var nog den bästa kvällen på hela sommarlovet. Att få stå bland så många andra människor och bara få skrika ut alla känslor i mitt favoritbands texter, det var obeskrivligt.
Resten av Juli var också väldigt fin. Jag hade pop-picknick med Melli, firade min morbrors 40-årsdag, och bestämde mig en dag för att bli blond.

Kommentarer
Postat av: xFLYWITHME@Bdb

Vart har du köpt den där Svart-vit prickiga tröjan? Så snygg! :o

2011-01-27 @ 19:18:46
Postat av: filippaaa -i'm underground-

måste bara fråga vart du köpt dom thightsen? ASBALLA! :3

2011-01-28 @ 21:08:20
URL: http://jagvillskrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0