Och där faller ännu ett år sönder till små minnen, alla dagar blir igår [JUNI]

Juni var en bra men ändå hemsk månad.
Min syster tog studenten, och jag har aldrig sett henne så glad förut.
Skolan slutade, och samma dag blev jag dumpad. När alla var ute och njöt av solen satt jag inne med
halsduk och stickade koftor. Frös hela tiden och pratade knappt med någon.
Sen en dag hade jag picknick med de bästa tjejerna i världen, och då vände allt.
Jag insåg att jag inte kunde låta en person förstöra hela min sommar, så jag struntade i den ständiga smärtan i bröstkorgen. Och det funkade ganska bra. Ibland.

Kommentarer
Postat av: annapanna

tycker det där var ett sånt fint minne riktigt fint faktist!<3

2011-01-02 @ 23:34:06
URL: http://annakallasen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0