Och där faller ännu ett år sönder till små minnen, alla dagar blir igår [NOVEMBER]

November inledde jag med att åka till Stockholm med min vän Nathalie.
Vi tittade mest på Scary Movie och fotade. Visade även runt henne i halva Stockholm med min pappa och hans fru.
Det var ett par väldigt trevliga dagar.
När vi kom hem till Småland blev jag rödhårig igen.
Eller, egentligen blev jag mest rosahårig, men det färgade jag över efter några dagar.


Den 13de November såg jag Håkan Hellström live i Stockholm.
Jag och bästa Melli köade från 20 över 7 på morgonen och sen kom det mer fint folk i köade med.
Håkan var underbar, och tårarna kunde helt enkelt inte sluta rinna. Jag skrek mig hes och höll
på att svimma flera gånger.


Efter Håkan kom min fina storasyster till Smålad och gjorde allting mycket bättre än vanligt.
Jag fotade henne i snön och åt mycket chips i röda tröjor.



Kommentarer
Postat av: Melli

DU MÅSTE TA BORT DEN DÄR BILDEN PÅ MIG.

NU.

GENAST.

2011-02-11 @ 12:30:14
URL: http://ettoskrivetbrev.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0