Day 1. (I like the way it hurts)

Day 01 – Introduce yourself

Nu ska jag alltså försöka beskriva mig själv.
Jag är en vilsen 14åring som heter Sofia.
Tills för ungefär ett år sedan bodde jag i Stockholm, men nu bor jag mitt ute i skogen i ingenstans.
Jag spenderar den mesta tiden i mitt liv just nu med att gå i skolan, fotografera, lyssna på musik och dagdrömma.
Dagdrömma är förresten det jag är bäst på här i världen. Och göra mig själv besviken.
Jag tycker om stora stickade halsdukar, raggsockor, panluggar, tygväskor och leenden.
Jag tycker inte om saker som särbehandling, rasism, tårar och när människor blir arga på mig.
Därför frågar jag alltid en extra gång om allting, och det gör många av mina vänner väldigt irriterade.
Musik är något av det bästa jag vet, även om jag själv varken kan sjunga eller spela något instrument.
Eller jo, jag spelade Oboe i nästan 3 år, men det räknas liksom inte.
Jag vet inte riktigt vad mer jag kan skriva. Det blev en väldigt osammanhängande text, men ja.
Tror inte att någon direkt kommer att läsa den.

Kommentarer
Postat av: Julia

jag läste den och du låter ganska mycket som mig.

2010-12-01 @ 21:32:36
URL: http://synasutanattverka.blogg.se/
Postat av: clara

du verkar vara så fin.

2011-03-17 @ 17:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0