Day 07 (Detta gift ingen rår på.)

Day 07 – Your best friend

Jag har två bästa vänner, och de är de bästa någonsin.
Julia och jag har varit bästa vänner sen i sexårs. När vi var yngre var det som självklart. Det var Sofia och Julia, varje dag, hela tiden. Precis som i Eva & Adam, våra absoluta favoritböcker. (Utom Bert då.)
Hon har alltid stöttat mig. När jag har fått hjärtat krossat, när jag helt enkelt inte ville gå hem efter skolan och när jag hade panik inför att flytta bort från alla.
Hon är helt enkelt bäst på allting.

Melli min fina fina fina fina popbestis. Eller, Emelina som hon egentligen heter.
Melli är världens finaste människa, både på insidan och utsidan. Hon är en av de få som får mig att skratta så jag nästan kissar på mig. Jag tror nog att Melli är den personen som känner mig bäst. Hon vet allt om mig. Nästan.
Men det Melli inte vet är inte värt att veta. Haha.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer om mina bästa vänner.
De är finast och bäst i världen, och jag är så himla lyckligt lottad att ha dem.
Det är helt sjukt vad jag älskar dem.



Jag och Julia



Jag och Melli.



Kommentarer
Postat av: Melli

Jag älskar dig, Säff.

Du är världens finaste.

Puss på dig!

Popbestis.

<3

2010-12-08 @ 21:09:04
URL: http://lorentzonfoto.blogg.se/
Postat av: julia

du är bääst allrabästavän! <3333333333 jag älskar dig mest!!! finns ingen som du<333333333333333

2010-12-11 @ 22:45:11
Postat av: Malin

vad söta ni är! en gång i tiden hade jag precis sån där frisyr

2010-12-19 @ 13:19:44
URL: http://mrswolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0