Day 05. [Om jag hade lite kärlek så var den till dig]

Day 05 – Your definition of love

Kärlek  är ett väldigt komplicerat och känsligt ämne för mig, men jag försöker ändå.
Enligt mig kan kärlek vara det bästa i någons liv, men lika lätt kan det gå sönder och bli det sämsta.
Själv vet jag inte riktigt hur det känns när kärlek är det bästa, så kärlek för mig är när hjärtat slår så hårt att det känns som man får en hjärtattack. Och sekunderna efter när man inser att en hjärtattack skulle vara så mycket bättre än det här.
När man är så himla trött hela tiden, för man kan inte sluta ögonen utan att den speciella personen syns.
När man lyssnar på spellistor med namn som "Love will tear us apart" och "Så länge du är med mig".
När ett sms eller en kommentar kan göra en så himla lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0