Day 03. (Det verkar så enkelt vännen, ändå är det så obegribligt svårt)

Day 03 – Your parents

Jag vet inte hur jag ska berätta om mina föräldrar. Men jag försöker ändå.
Min mamma heter Kirsti och vi är väldigt, väldigt lika.
Inte till utseendet alltså, utan inuti.
Vi älskar båda musik över allt annat, får dåligt samvete för allting och måste stanna upp för andas ibland.
För snart ett år sedan flyttade min hon till Småland med sin man, Ian, och jag bestämde mig för att följa med.
Min pappa heter Roger bor kvar i Stockholm. Han är gift med Agneta sen i September 2004 och jobbade som kock i många år.
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.
Men nu vet ni lite om mina föräldrar, och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0