Day 02 (Och i drömmen håller du i min hand)

Day 02 – Your first love
Oj. Min första kärlek.
Svårt.
Jag tror att min första kärlek var Oscar. Han gick i min klass och hade världens sötaste skrattgropar.
Jag kommer ihåg att en av mina fröknar på sexårs brukade ha honom i sitt knä och dra honom i kinderna hela tiden för att han var så söt.
En gång när vi gick i ettan tog han med mig på bio tillsammans med hans mamma.
Vi såg Spirit, och det är fortfarande en av de finaste tecknade filmerna jag vet.
Det var alltså min första kärlek.

Kommentarer
Postat av: Jasmin

du skriver otroligt vackert

2010-12-04 @ 18:04:28
URL: http://childhoodlight.blogspot.com
Postat av: julia

hahaha gullegull oscar med gullegull skrattgroparna! :) <333333333

2010-12-11 @ 22:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0