Ingenting någonsin.

Göteborg dag 2, del 2.

Efter Markus spelningen skulle Lollo på Way Out West, så jag umgicks med andra Lollo och Celli.


Vi åt popcorn och pratade skånska, så killen som vi köpte dem av trodde vi var från Malmö.


Fotade ett hus från en bänk.


Köpte en ny väska och en pin.



Jag och Lollo åkte till Slottsskogen och gick runt där. Slutade med att vi hade gått säkert över
en mil och mina fötter gjorde extremt ont.



Vi satte oss på en bro för att vila fötterna och jag tog ner en Crystal Castles poster som
nu sitter ovanför min säng.




Sen åkte vi hem till Lollo och bytte kläder och fortsatte våran prommenad i
området där hon bor.
Vi badade bl.a. i en liten fontän och åkte spårvagn barfota.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0